Mosoly-filozófia a’la Openhouse

2011-01-24 | Openhouse Győr - Somogyi Béla utca

Ön mit vár egy ingatlanos cégtől?

Ha egyéni elvárásokból indulunk ki, akkor kijelenthetjük, hogy a legmagasabb szakmai szintű kiszolgálás áll a lista élén. Elvárjuk továbbá, hogy egy értékelhető portfóliót kapjunk az általunk keresett ingatlan paraméterei alapján. De talán a legfontosabb elvárás az lehet, hogy amikor bemegyünk egy ingatlanirodába, akkor ott olyan közeg fogadjon minket, ahol jól érezhetjük magunkat. Ahol kedvesen köszönt minket az értékesítő, figyelmes és MOSOLYOG ránk. Nézzünk magunkba, egy kedves mosoly mindenkinél csodákra képes!

Az Openhouse 2011-es ügyfélkiszolgálási stratégiáját arra a legegyszerűbb, elemi gesztusra építi, amit a mosoly jelent.

2010-ben az ügyfélkiszolgálásra helyeztük a hangsúlyt és idén is ennek a stratégiának a továbbgondolása mentén alakítjuk tevékenységünket annak érdekében, hogy ügyfeleink továbbra is a legjobb kiszolgálásban részesüljenek - mint ahogy történt ez eddig is.

Értékesítőink komoly felkészítést kapnak annak érdekében, hogy cégünk által kidolgozott stratégia fő irányvonala végül eljusson ügyfeleinkhez is, hiszen ők azok a „csatlakozási pontok" hálózatunkban, akik az ügyfelekkel konkrét kapcsolatban állnak. Mosoly-stratégiánkat tehát értékesítőinken keresztül adjuk át ügyfeleinknek.

Az Openhouse abban a kivételesen szerencsés helyzetben van, hogy kiváló HR-tevékenységének köszönhetően olyan értékesítőkkel dolgozik, akik igazán szeretik, amit csinálnak. Ez az elsődleges feltétele annak, hogy mosoly legyen arcukon, ha ügyfeleinkkel kerülnek kapcsolatba. Eltökélt célunk, hogy ügyfeleink elégedett mosollyal arcunkon távozzanak irodánkból.

2011-re ezt tűztük ki célul.

Meggyőződésünk, hogy az adott mosoly, egy kedves szó, egy gesztus viszontgenerál újabb mosolyokat, kedves szavat és gesztusokat. Ez a mi mosoly-filozófiánk - a'la Openhouse!

Franchise Központ: 9023 Győr, Verseny utca 32.   Telefon: +36 70 977 78 33   E-mail: