Profizmus az ingatlanszakmában, megszállottság az ügyfélkiszolgálásban!

2010-09-24 | Openhouse Győr - Verseny utca

Állandó megújulás és változatosság. Egy oximoron és már kész is a vállalati stratégia!

Cégünk, az Openhouse Ingatlan Franchise hálózat a 2010-es évben több megvalósítandó célt is kitűzött maga elé. Vezetőségünk meggyőződése, hogy a 21. század nagy kihívása egy cég számára az, hogy mennyire képes személyesen megszólítani ügyfeleit. Ez természetesen egy ekkora cégnél (vagy a nagyobbaknál) sem kivitelezhető a szó legszorosabb értelmében, de megfelelően strukturált vezetői döntésekkel, letisztult irányvonal mentén, kivitelezhető.

Az Openhouse a 2010-es és az azt megelőző éveket is ilyen irányítás mellett - a válságnak csupán az oldalszelét megérezve - vészelte át, és megerősödve, piacvezető pozíció reményében tekint a jövőbe.

Számunkra - mint minden szolgáltatást kínáló vállalkozás számára - is az ügyfél a legfontosabb. Ezért is végzünk folyamatos ellenőrzéseket, fejlesztéseket, professzionális, országosan és nemzetközileg is elismert cégek közreműködésével, iránymutatásaiknak figyelembevételével alakítjuk stratégiánkat annak érdekében, hogy ügyfeleink a lehető legjobb szolgáltatást kapják, kedvező áron, 21. századi környezetben, profi kiszolgálás mellett.

Azok a cégek, amelyek túl kívánják élni a válságot, vagy megerősödve szeretnének kilépni belőle, kénytelenek a trendeket figyelembe véve kialakítani szolgáltatásaikat. Az egyik ilyen legfontosabb trend, mint már korábban is említettük, a személyre szabott szolgáltatási csomag kialakítása. Megvalósulhat ez akár egy személyes ajánlat formájában, de abban is, hogy értékesítőinken keresztül személyes kapcsolatba kerül cégünk az ügyféllel. Különösen igaz ez az ingatlanszakmára, ahol az ügyfelek életük legbensőségesebb területére engedik be az értékesítőt, illetőleg bízzák rá esetenként egy egész élet munkáját: adja el jó áron, figyeljen arra, hogy az egész élet alatt felépített ház majd később kinek a kezébe kerül, képes legyen az ügyfél igényeinek teljes felmérésére és annak kielégítésére. Az értékesítő akarva-akaratlanul is személyes viszonyt alakít ki minden egyes ügyfelével. A cégek nagy kihívása az, hogy ezt a kapcsolatot - etikai keretek legmesszebbmenőkig történő betartása mellett, a szó legnemesebb értelmében - felhasználja úgy, hogy az ügyfél is és a cég is „jól járjon". Ezeket a technikákat tanulni kell. Az Openhouse-nál ezért először azt ismerték fel a vezetők, hogy a kollégák folyamatos képzése (szakmailag és technikailag egyaránt) a legfontosabb pillér a cégnél. Az ingatlanok „maguktól is léteznek", az ügyfél is adott. Az a bizonyos plusz technikai tudás pedig azokon a profi szakmai trénereken múlik, akikkel már a kezdetek óta sikeresen együttműködünk.

 


Franchise Központ: 9023 Győr, Verseny utca 32.   Telefon: +36 70 977 78 33   E-mail: